English
Neįgaliesiems
LIETUVOS RESPUBLIKOS MUITINĖ
  •  
  • Paieška
Titulinis puslapis ('Alt' + '0', 'Enter')
Svetainės struktūra ('Alt' + 'T', 'Enter')
Siųsti el. laišką ('Alt' + 'M', 'Enter')
Kita kalba ('Alt' + 'L', 'Enter')
Paieška ('Alt' + 'S', 'Enter')
Leidinių katalogas ('Alt' + 'Y', 'Enter')
Klausimai ir atsakymai ('Alt' + 'Q', 'Enter')
Šis puslapis ('Alt' + 'D', 'Enter')
Į puslapio pradžią ('Alt' + 'V', 'Enter')
TEKSTO DYDIS - Didinti šrifto dydį Mažinti šrifto dydį

Aktualijos

Žinia verslo klientams: dokumentai ir informacija adresatų gali nepasiekti dėl gavėjų elektroninio pašto dėžučių nustatymų

Nuo 2022 m. birželio mėn. 1 d. Lietuvos muitinei prisijungus prie Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos DBSIS muitinės verslo klientai atsakymus į paklausimus taip pat pradėjo gauti iš šios informacinės sistemos e-pristatymo priemonėmis.

Sulaukus pastebėjimų, kad kai kuriais atvejais laiškai nepasiekia gavėjo, tiksliname kad, informacija iš Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos DBSIS, kaip ir pagal anksčiau galiojančią tvarką pasiekia gavėjo elektroninio pašto dėžutę. Klientai gali nematyti gaunamos informacijos, ji gali būti automatiškai perkelta į gavėjo elektroninio pašto „juodraščių“ ar kitus aplankalus dėl konkretaus elektroninio pašto nustatymų, todėl juos būtina pasitikrinti ir pasikoreguoti.

 

 

 

Informacija atnaujinta 2022-08-10