English
Neįgaliesiems
Prisijungti
LIETUVOS RESPUBLIKOS MUITINĖ
  •  
  • Paieška
Titulinis puslapis ('Alt' + '0', 'Enter')
Svetainės struktūra ('Alt' + 'T', 'Enter')
Siųsti el. laišką ('Alt' + 'M', 'Enter')
Kita kalba ('Alt' + 'L', 'Enter')
Paieška ('Alt' + 'S', 'Enter')
Leidinių katalogas ('Alt' + 'Y', 'Enter')
Klausimai ir atsakymai ('Alt' + 'Q', 'Enter')
Šis puslapis ('Alt' + 'D', 'Enter')
Į puslapio pradžią ('Alt' + 'V', 'Enter')
TEKSTO DYDIS - Didinti šrifto dydį Mažinti šrifto dydį

Aktualijos

Dėl smulkių siuntų deklaracijų duomenų koregavimo ir mokesčių permokos į muitinę turi kreiptis ne siuntos gavėjas, o deklarantas

Lietuvos muitinė informuoja smulkių siuntų gavėjus, jog esant poreikiui koreguoti deklaracijose pateiktus duomenis ar pastebėjus, jog importo mokesčiai buvo apskaičiuoti neteisingai, jie turi kreiptis į jų siuntą deklaravusią bendrovę – Lietuvos paštą ar skubių siuntų vežėją, o ne tiesiogiai į Lietuvos muitinę.

Teisės aktuose nustatyta, kad koreguoti deklaracijas, prašyti jas pripažinti negaliojančiomis, taip pat kreiptis dėl permokų grąžinimo turi teisę tik deklarantas, pateikęs konkrečios prekės deklaraciją. Tad jei prekes netiesioginio atstovavimo būdu muitinei deklaravo pašto ar skubių siuntų vežėjas, tai ir visais deklaracijos klausimas į muitinę turi kreiptis būtent jis. Šios teisės deklarantas negali perleisti siuntos gavėjui.

Minėtais klausimais į Lietuvos muitinę tiesiogiai gali kreiptis tik tie gyventojai, kurie savo prekių deklaracijas teikė savarankiškai per Išmaniosios muitinės deklaracijų apdorojimo sistemos Gyventojų portalą.

Visais su prekių deklaravimu susijusiais klausimais galima pasikonsultuoti telefono numeriais 8 620 80593 ir 8 621 31061, taip pat el. pašto adresu info@lrmuitine.lt. 

Informacija atnaujinta 2021-09-07